Home Διαχείριση κτιρίου Διαχείριση πολυκατοικίας

Συνήθως οι κανονισμοί προβλέπουν την αρμοδιότητα αυτή μόνο για συνιδιοκτήτες της πολυκατοικίας και μάλιστα αμισθί.

Εάν όμως δεν υπάρχει τέτοια ρητή πρόβλεψη, είναι δυνατόν να ανατεθεί η διαχείριση πολυκατοικίας σε ένοικο ή κάτοχο διαμερίσματος ή και σε τρίτο πρόσωπο (φυσικό ή νομικό) άσχετο με την πολυκατοικία. (Σημειωτέον πάντως ότι και όταν αυτό δεν επιτρέπεται από τον Κανονισμό, θα πρέπει να αναδειχθεί από τη γενική συνέλευση ένας διαχειριστής τυπικά, ο οποίος όμως, κατόπιν σχετικής αποφάσεως της γενικής συνέλευσης, θα έχει τη δυνατότητα να προσλάβει βοηθό εκτέλεσης (εκτελεστικό όργανο των αποφάσεων – υποδείξεών του, καθώς και των αποφάσεων της γενικής συνέλευσης).

Ο εν λόγω βοηθός εκτέλεσης μπορεί να είναι φυσικό πρόσωπο, πχ. θυρωρός ή νομικό, όπως πχ. εταιρεία παροχής υπηρεσιών και θα ενεργεί όλες τις διαχειριστικές πράξεις της πολυκατοικίας στο όνομα του διαχειριστή, όπως ιδίως επιμερισμό και έκδοση δαπανών κοινοχρήστων, πληρωμή υποχρεώσεων προς τρίτους, συντήρηση κοινοχρήστων μερών, πραγμάτων και εγκαταστάσεων της πολυκατοικίας κλπ. Η θητεία του διαχειριστή είναι συνήθως ενός έτους, αυτός δε είναι υποχρεωμένος να τηρεί το ταμείο της πολυκατοικίας και να λογοδοτεί ενώπιον της γενικής συνέλευσης.

Επίσης είναι υποχρεωμένος να χορηγεί αντίγραφα πρακτικών γενικών συνελεύσεων ή αποδείξεων κοινοχρήστων δαπανών κλπ. Εν αρνήσει του ο θιγόμενος συνιδιοκτήτης μπορεί να προσφύγει ενώπιον αρμοδίου δικαστηρίου και να ζητήσει την επίδειξη των ανωτέρω εγγράφων

Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τι διαχείριση της πολυκατοικίας σας μπορείτε να μας καλέσετε στο 211.1010.220.

Comments

comments